BURGA logo
BURGA logo

Alle artikelen

Bestelling retouren

Zijn retourzendingen gratis?

Hoewel we ernaar streven ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn met hun aankopen, begrijpen we dat retourneren soms noodzakelijk is. Over het algemeen zijn de verzendkosten voor retourzendingen voor rekening van de klant. We kondigen echt

Ik wil het artikel retourneren of ruilen. Hoe kan ik dat doen?

Als u een defect product wilt retourneren, raadpleeg dan het gedeelte 'Defect product of garantie'

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Je hebt 30 dagen vanaf de dag van ontvangst van het pakket om het retourproces te starten.

Wat is jullie retouradres?

Neem contact met ons op voordat je het artikel terugstuurt, want we accepteren geen retourzendingen zonder voorafgaande bevestiging. Ons retouradres is: BURGA, Gaiziunu g. 5-423, Kaunas, Litouwen LT50129.

Ik heb het verkeerde product besteld

Vul ons contactformulier inVermeld je bestelnummer en de reden voor de retourzending in je berichtBekijk het retourbeleid, aangezien er bepaalde voorwaarden van toepassing kunnen zijn op jouw product

Kan ik een gepersonaliseerd hoesje retourneren?

Hoewel gepersonaliseerde hoesjes leuk en uniek zijn, hebben ze een nadeel: ze worden speciaal voor jou gemaakt en daarom is het standaard retourbeleid er niet op van toepassing. Het is essentieel om alle personalisatiegegevens te controleren en te ve

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

De terugbetaling vindt plaats via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt en duurt meestal 1-3 werkdagen. Internationale transacties kunnen soms iets langer duren dan normaal. Neem contact met ons op als u een bevestiging hee

Kunnen artikelen worden geruild voor artikelen uit een andere categorie?

Artikelen kunnen alleen worden geruild voor producten uit dezelfde categorie. Als u een ander artikel wilt ontvangen, bieden we u graag een terugbetaling aan, zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.