Defect product of garantie
Garantie
U kunt de garantieperiodes en de dekking van garanties vinden op https://burga.nl/pages/garantie. Als u denkt dat uw product onder de garantie valt, neem dan contact met ons op en verstrek het volgende:. Deze informatie helpt ons uw probleem sneller
Ik heb een kapot of defect product ontvangen
Neem gerust contact met ons op en verstrek het volgende:. Deze informatie helpt ons uw probleem sneller op te lossen.
De hoes is te groot / past niet / heeft de verkeerde maat
Controleer uw bestelling en zorg ervoor dat u het juiste product voor uw model heeft besteld. Als u correct heeft besteld en een verkeerd hoesje heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en geef het volgende door:. Deze informatie helpt ons uw pro
De kleuren van mijn hoesje zien er anders uit dan op de foto's
De werkelijke kleuren kunnen enigszins afwijken van de afbeeldingen op onze website. Als u denkt dat uw product defect is of als u het verkeerde ontwerp heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en geef het volgende door:. Deze informatie helpt on
Het binnenste deel van het telefoonhoesje valt eruit
Als u een Tough-telefoonhoesje hebt gekocht:. Deze hoesjes zijn dubbellaags, gemaakt van schokabsorberend TPU aan de binnenkant en een harde kunststof (polycarbonaat) aan de buitenkant. Deze lagen zijn ontworpen om samen te werken, maar blijven gesch
Het uiterlijk van hetzelfde ontwerp verschilt per product
De technologieën en materialen die worden gebruikt bij de productie van onze hoesjes kunnen per model verschillen. Hierdoor kunnen er kleine verschillen in tint en kleur optreden, zelfs binnen hetzelfde ontwerp. Dit wordt echter niet als een defect b
Defecte AirPods-case
De case valt van het apparaat:. De print op de case is niet uitgelijnd:. De print op de covers is apart gedrukt en de covers zijn later aan elkaar gezet. Hierdoor kan het patroon niet altijd volledig uitgelijnd zijn, maar dit wordt niet als een defec