BURGA logo
BURGA logo

Alle artikelen

Verzend informatie

Bieden jullie expresverzending aan?

Ja, we bieden een wereldwijde expresverzending aan. De partners voor expresverzending kunnen variëren, afhankelijk van de regio en het land. U kunt uw gewenste verzendoptie selecteren bij het afrekenen.

Dekt BURGA douane-/importkosten?

Als uw bestelling buiten de EU wordt verzonden, kunnen er douanekosten in rekening worden gebracht volgens de lokale wetgeving. Wij hebben hier geen zeggenschap over, aangezien deze door uw overheid worden opgelegd. De vervoerder int eventuele douane

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden naar de meeste landen wereldwijd. We proberen de lokalisaties op onze website continu uit te breiden om het winkelen voor al onze klanten gemakkelijker te maken, met verschillende talen, valuta's, enz. Als u uw land niet in de selectie z

Kan ik gratis verzending krijgen?

We bieden gratis standaardverzending voor alle bestellingen boven een bepaald bedrag. U kunt deze drempel bekijken in het gedeelte Verzending en bezorging van de lokale winkel in uw land.

Hoeveel kost de verzending?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar je woont. De prijs wordt weergegeven voordat je jouw aankoop voltooid tijdens het afrekenproces.

Hoe lang duurt de verzending?

De verzendtijden kunnen enigszins variëren, afhankelijk van het land. Houd er rekening mee dat de levertijden kunnen worden beïnvloed door drukke periodes, zoals Kerstmis of andere feestdagen, waardoor er een kleine vertraging kan ontstaan.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen hoewel de geschatte levertijd is verstreken. Wat moet ik doen?

Controleer de status van je bestelling in het trackingsysteem om de status van je pakket te zien. Als het pakket je land heeft bereikt, kun je contact opnemen met je lokale postkantoor voor meer informatie. Alleen werkdagen worden meegerekend voor de

Kan ik de tracking informatie krijgen?

We verzenden al onze bestellingen met volledige tracking. U zou uw trackingnummer in uw verzend bevestigingsmail moeten hebben ontvangen. Als u vijf werkdagen na het plaatsen van uw bestelling nog geen verzend bevestigingsmail heeft ontvangen, neem d

Ik wil mijn bezorggegevens wijzigen

Het adres kan alleen worden gewijzigd als de bestelling nog niet is verzonden. Om het bezorgadres of de contactgegevens van uw bestelling te wijzigen, neemt u contact met ons op en vermeldt u:

Welke trackingwebsites kan ik gebruiken om mijn bestelling te volgen?

Standaardverzending (rest van de wereld):. Uw pakket wordt verwerkt door uw lokale postdienst zodra het in uw land aankomt. U kunt uw lokale postbedrijf vinden op UPU. Standaardverzending (Baltische landen):. Uw pakket wordt bezorgd door DPD of Lithu

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Door de extreem grote vraag kan onze reactie, verwerking en productie iets langer duren. Maar wees gerust, we werken onvermoeibaar om elk artikel te maken en je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.Houd rekening met 3-7 werkdagen voor de verwerki

Waarom duurt mijn bestelling langer dan normaal?

We hebben echt veel vraag (bedankt trouwens dat jullie ons zo leuk vinden) en elk item wordt vanaf nul gemaakt om de kwaliteit te garanderen en verspilling te beperken. Daarom duurt het even voordat alles perfect is en we het kunnen versturen.

Hoe worden bestellingen gedaan en verzonden?

Alle BURGA-producten worden met de hand gemaakt in ons magazijn in Litouwen. Als ze klaar zijn, worden ze zorgvuldig verpakt en kun je ze volgen van ons magazijn tot bij jou thuis. Zo krijg je een product dat nieuw en perfect is, speciaal voor jou ge

Wanneer hoor ik iets van de klantenservice?

Ons klantenserviceteam krijgt nu meer berichten dan normaal en neemt binnen 3-6 dagen contact met je op. Complexere kwesties die extra aandacht vereisen, kunnen tot 10 dagen in beslag nemen. We snappen dat je graag op de hoogte wilt blijven, maar als