BURGA logo
BURGA logo

Alle artikelen

Bestelstatus

Ik heb geen trackingbevestiging ontvangen

U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met een tracking nummer zodra uw bestelling is verzonden. Wanneer moet u contact opnemen met de klantenservice?. Als het meer dan 5 werkdagen geleden is dat u uw bestelling heeft geplaatst en u de verzendb

Ik heb mijn orderbevestiging niet ontvangen, maar er is wel geld afgeschreven.

Als je je spam hebt gecontroleerd, 24 uur hebt gewacht en de bevestigingsmail nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. We helpen je dan verder.

Ik wil mijn bestelling wijzigen

Bestellingen kunnen niet worden gewijzigd. Je kunt contact met ons opnemen en vragen om je bestelling voor je te annuleren. Je krijgt je geld terug en kunt opnieuw een aangepaste aankoop doen.

Ik wil mijn bestelling annuleren

De klantenservice kan je bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het pakket al is verzonden, moet je het retourneren voordat we een terugbetaling of omruiling kunnen verwerken. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact met